INICI 2N TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Benvolgudes famílies, donada la incidència de la COVID-19 vos recordam que estam fent feina per garantir la seguretat dels alumnes al nostre centre. Es reprendran les classes presencials tal i com estava previst dia 10 de gener.

Que han de fer les famílies:

-Donada la incidència i augment de casos positius hem d’extremar les precaucions i mesures de prevenció.

-Es recomana la presa de temperatura a qualsevol persona abans d’entrar al centre educatiu, sense que es puguin superar els 37,5.

-És molt important que no dugueu els infants als centres educatius quan presentin algun dels símptomes compatibles amb la COVID-19

-Els símptomes compatibles amb la COVID-19 en funció de les noves variants són: fatiga, irritació de gola, mal de cap, molèsties musculars, secreció nasal,esternuts, lumbàlgia, suors nocturns, nàusees, pèrdua de cabell,conjuntivitis, tos, febre i lleugera pèrdua de l’olfacte i el gust.

-En cas que un membre del nucli familiar presenti símptomes NO HEU DE PORTAR EL NIN/NINA A CLASSE i posar-vos en contacte amb el centre educatiu o els serveis d’Educovid per prendre les mesures oportunes de prevenció.

Per a qualsevol dubte contacteu amb el nostre Centre Educatiu al 971725806.

Salutacions.

Equip Directiu

Estimadas familias, dada la incidencia del Covid-19 os recordamos que estamos trabajando para garantizar la seguridad de losalumnos/as en nuestro centro educativo. Se retomarán las clases presenciales tal y como estaba previsto dia 10 de Enero.

Que han de hacer las familias:

-Dada la incidencia y aumento de casos positivos debemos de extremar las precauciones y medidas de prevención.

-Se recomienda la toma de temperatura a cualquier persona antes de entrar en el centro educativo, sin que se puedan superar los 37,5 ºC

-Los síntomas compatibles con la Covid-19 en función de las nuevas variantes son:

fatiga, irritación de garganta, dolor de cabeza, molestias musculares,secreción nasal, estornudos, lumbalgia, sudores nocturnos, náuseas,pérdida del cabello, conjuntivitis, tos, fiebre y ligera pérdida del olfato y el gusto.

-Es muy importante que los niños no acudan a los centros educativos cuando presenten algún síntoma compatible con la COVID-19.

-En caso de que akgún miembro de la unidad familiar presente siíntomas compatibles con la Covid-19 NO DEBEIS DE TRAER EL NIÑO/A A LA ESCUELA y poneros en contacto con el centro educativo o los servicios de Educovid para tomar las medidas de prevencion necesarias.

Para cualquier duda podeis contactar con nuestro Centro Educativo al 971725806.

Saludos.