INICI CLASSES

Benvinguts al nou curs escolar 21-22 al CEIP ESCOLA GRADUADA!

Seguim amb els mateixos procediments d’entrades i sortides que el curs anterior per garantir la salut del nostre alumnat.

Per tant l’inici de les classes es farà de manera progressiva:

DIVENDRES 10/09/21: INICI E.Infantil – Porta petita c/Mateu Enric LLadó 8:30h

DILLUNS 13/09/21: INICI 1er CICLE E.Primària (1r, 2n i 3r) – Porta Gran c/Mateu Enric LLadó 8:30h

DIMARTS 14/09/21: INICI 2n CICLE E.Primària -4t Porta Gran c/Mateu Enric LLadó 8:30h

-5è, 6è Porta Principal c/Escola Graduada 8:30h

Recordau que l’horari al nostre centre és de 08:30h a 13:30h de dilluns a divendres.

Seguim aplicant el nostre pla de contingència (que podeu consultar a la web) i per tant les famílies només podran accedir al centre amb cita prèvia.

Aquest curs recuperam les dues línies educatives pròpies del nostre centre i els alumnes tornaran majoritàriament als seus grups anteriors. Els grups quedaran configurats de la següent manera:

EDUCACIÓ INFANTIL:

3 anys A / B

4 anys A / B

5 anys A / B

EDUCACIÓ PRIMÀRIA:

1r A / B

2n A / B

3r A / B

4t A / B / C (nivell amb implementació dels chromebooks)

5è A / B / C

6è A / B

HORARI SORTIDES GRUPS

PLÀNOL ENTRADES I SORTIDES

Pròximament ampliarem informació sobre el servei d’escola matinera, menjador i activitats extraescolars.

Molts d’ànims i bon inici de curs!